Houd deze pagina in de gaten.

Hier vind je onze geplande activiteiten.

01_website_stichting RISE_def-10.png
01_website_stichting RISE_def-09.png

oktober

And Still I RISE Weekend

Dit weekend is bedoeld voor diegenen die als kind/jongere seksueel mishandeld en/of - geïntimideerd zijn. Voor hen die de ontwikkeling in het eigen unieke herstelproces (weer) op gang willen brengen.

Van vrijdag 20 oktober 2023 11.00 uur

tot en met zondag 22 oktober 2023 16.00 uur

Groep

​Hof van Kairos, Vosseveldseweg 17, 7107 AD Winterswijk Kotten

​± 8 deelnemers

Liane Sloos (Stichting RISE)
www.linkedin.com/in/liane-sloos-59399250/?originalSubdomain=nl

Mar Kerkhofs (Crafting People)
www.craftingpeople.nl

Kees Kuenen (Praktijk voor Psychosynthese en Coaching)
www.psychosynthesetherapie-coaching.nl
www.boswijkinstituut.nl

Janine Klungel (Stichting RISE)
www.linkedin.com/in/janine-klungel-00b18716/

groen 2 (3).png

© Afbeelding: Tekst Maya Angelou en illustratie Nate Williams

Kosten

We hebben geprobeerd de kosten zo laag mogelijk te houden en hanteren twee inkomensafhankelijke tarieven:

Tarief A: € 150,- (bij een (gezamenlijk) inkomen tot en met maximaal € 2.000,- netto per maand);

Tarief B: € 200,- (bij een (gezamenlijk) inkomen van meer dan € 2.000,- netto per maand).

Dit is inclusief materialen, koffie en thee, maaltijden en een 1 persoonsslaapkamer (douche en toilet op de gang) of indien gewenst een 2 persoonsslaapkamer (douche en toilet op de gang). Tijdens het weekend is als groep alleen het And Still I RISE Weekend bij Hof van Kairos aanwezig.

De kosten mogen geen belemmering voor deelname zijn. Gespreid betalen is mogelijk. Als je iets extra’s kunt/wilt betalen stellen we dat enorm op prijs, zodat we deelname voor iedereen mogelijk kunnen maken.

Aanmelding

Kennismaking

Stuur een e-mail naar: info@stichtingrise.nl.

Na aanmelding ontvang je een bevestigingsmail. Vervolgens neemt één van de begeleiders contact met je op om een afspraak voor een telefonisch kennismakingsgesprek te maken. Deze kennismaking is bedoeld om wensen en verwachtingen op elkaar af te stemmen.

Het is ook van belang dat we ons een idee kunnen vormen van waar je nu ongeveer bent in je herstelproces. We willen samen met je nagaan of deelname aan het weekend in deze fase wel of niet van meerwaarde voor je kan zijn. We vinden het namelijk heel belangrijk dat dit weekend voor jou op het juiste moment komt.

And Still I RISE Weekend 14-16 juli 2023